Direktlänk till inlägg 14 februari 2009

nödvändigt att veta..inte alls

Av Veronica - 14 februari 2009 14:28

Det jag vet om linser bör inte någon exprimentera med! =) Jag tar inte ansvar för om du testar att göra likadant. Det är helt upp till dig själv!

Hemligheten, kanske dumheten är att jag aldrig aldrig under flera år varit utan linser i ögonen! Jag har dom alltid,till och med när jag sover! Jag byter dom kanske var fjortonde dag, ibland går det tre veckor innan jag byter! Linserna jag använder är endagslinser.Jag tror inte det är någon skillnad på månadslinser. alltså såna man har i en månad dygnet runt och tar ut efter en månad! Enda gången på året jag kan få problem med dom är när det är knök fullt med pollen i luften under våren. Men annars så funkar det hur bra som helst. Billigt blir det också =)

För att jag dissat glasögon är för att jag inte ser ett skit utan glasögon, och hur gör man då när man ska sminka sig? mmm...svårt att göra det med glasögon på näsan!

+4,50 på båda ögonen säger väl en hel del =)

 
 
Ingen bild

raggaren

14 februari 2009 15:21

förstår att du måste sminka dig annars skulle man inte se skillnaden på dig och en skräck ödla :)

 
Ingen bild

vea

14 februari 2009 15:38

Är du orolig att du ska bli kär i en jämnlike? Ödla från moderskeppet? =)Seså lika barn leka bäst..

 
Ingen bild

raggaren

14 februari 2009 16:15

då blir det 60+ för dig :D

 
Ingen bild

vea

14 februari 2009 16:19

Jopps, och då behöver du inte vara så ängslig då ;-)

 
Ingen bild

raggare

14 februari 2009 16:24

född 1969 det ser ut som att det ska stå 1869 :D

 
Ingen bild

vea

14 februari 2009 16:30

mmm..skumt va? =)

 
Ingen bild

......

14 februari 2009 16:31

fniss.... kan nog hålla med om det raggaren ;)

 
Ingen bild

......

14 februari 2009 16:37

ser ut som en fjortis blogg :) men är så gammal och ful :D är det verkligen du på bilden?

 
Ingen bild

vea

14 februari 2009 16:39

Samarbete gillar jag =) Huvudsaken ni är överens

 
Ingen bild

vea

14 februari 2009 16:44

Kan ju inte säga säkert att det är jag på bilden! Den är ju sen 1869 och det är ju ett tag sen! =)

 
Ingen bild

raggar bruden

14 februari 2009 16:46

oj hi hi hur ugly måste inte du vara nu då :)

 
Ingen bild

vea

14 februari 2009 16:49

Vet faktiskt inte.. det lämnar jag åt din fantasi! =)

 
Maria

Maria

14 februari 2009 19:05

Herregud.. är fritidsgården stängd eller? Va e det för glin som hamnat här hos dig Vea?

http://www.tonarsochsmabarnsmor.blogspot.com

 
Ingen bild

G

14 februari 2009 19:31

Men seriöst,är det ett gäng fjortisar utan vettig sysselsättningar eller är det J ??
Jag måste i ärlighetens namn rösta på sistnämde för han/det verkar inte har mer IQ mellan öronen än att åstakomma bättre ord än det han skrivit.Idiot,gammal,luder osv är väl hans favorit uttryck?
Det man inte har mellan öronen måste man ha i fingrarna =P

 
Ingen bild

vea

14 februari 2009 21:57

mmm.. kanske blev tappad i golvet som liten =)

 
Ingen bild

vea

14 februari 2009 23:40

kan ju inte vara utvecklande att sitta påtänd större delen av sin ungdom och vuxna liv =)
Tänk om det är en vuxen karl som skriver det =) Vad tycker vi då? Tycker vi något annorlunda om det är tjejer i 18-23 år??
mmm.. analys på det här sen kommer det en fullständig diagnos inom kort ;-)

 
Ingen bild

Veronica

27 mars 2009 23:49

Ja det är ju synd att jag har dålig syn.. för då hade jag sluppit det första inlägget! Jag hade nog besparat mig en hel del faktiskt! Sorglig du är. Skaffa dig ett liv hasch tomte!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - Torsdag 14 mars 23:30


Härligt väder i dag med massor av sol    Beställde färdtjänst och åkte med mamma till stan för att kolla in nya KappAhl.  Jättefint, fräscht, stort och snygg inredning tycker jag 😄. Shoppade klänning, top och byxor .   Är lycklig att äntl...

Av Veronica - Lördag 9 mars 22:43


    Mitt söta barnbarn som jag inte sett sen julafton    Dagen har varit bra med guld av Frida Karlsson på fem milen, vilken kross    Arne var hit och tog bort kallrasskyddet i fläkten, mätte för ny duschstång och tog med trasigt spröjs till m...

Av Veronica - Lördag 2 mars 14:28

  Sov till halv nio så skönt. Vaknar alldeles för tidigt alla andra dagar. Har inget vettigt att göra ändå på dagarna. Tittat både på skidskytte och längdskidor, lyssnat på podd och pratat med syrran i telefon.Nu befinner hon sig på scandinavium o...

Av Veronica - Fredag 1 mars 13:53


    Ja några chanser till ska jag ge bloggen . Soligt och fint ute och jag väntar på Jack som är med mamma och Stefan och handlar.  Väntade och väntade på ssih som skulle komma kl 11 för prover inför tisdag. Då blev det ändrat till måndag k...

Av Veronica - 21 april 2021 23:11

   Härlig tur med kaffe och bullar. Rödskägg vid Ångermanälven.    Stormen gick hårt åt i skogarna. Bra att dom rensat upp nipleden så vi kunde ta oss fram      ...

Ovido - Quiz & Flashcards