Direktlänk till inlägg 27 februari 2009

Sunt

Av Veronica - 27 februari 2009 01:41

Godmorgon. Tänkte ändå när jag satt här så sent, lika så bra och säga det då! =)

Dagen startar med att jag ska brusa upp mig på en C-vitamin,ett stort glas då! Sen proppar jag munnen full av piller då! Inga dåliga grejor heller! ;-)

Aerius för allergi mot bloggar!

Nexium i protest mot koffeint fritt kaffe ( bara för jag har)

Solbrun om det blir solförmörkelse!

Hårkontroll för just hår tror jag !

Mineraltablett för att den medföljer i samma lilla påse då!

Antioxidant tablett för jag gillar ordet anti !!

Omega 3 för tre är mitt turnummer!! 

Sen dricker jag kaffe, host kaffe?? Koffein fritt kaffe då och det är inte kaffe. Det smakar exakt likadant. Men dom har tillsatt något man får huvudvärk av! Undra om det gått genom EU:s livsmedelslagar?

Nej nu måste jag sova! Varför varför varför är det tjugofyra timmar på ett dygn när jag behöver tjugoåtta minst!! I mitt nästa liv ska jag vägra att ha ett nästa liv. Jag ska sitta där uppe och äta salt lakrits tjugoåtta timmar per dygn! Ja en och annan nexium också då! =)




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - Torsdag 14 mars 23:30


Härligt väder i dag med massor av sol    Beställde färdtjänst och åkte med mamma till stan för att kolla in nya KappAhl.  Jättefint, fräscht, stort och snygg inredning tycker jag 😄. Shoppade klänning, top och byxor .   Är lycklig att äntl...

Av Veronica - Lördag 9 mars 22:43


    Mitt söta barnbarn som jag inte sett sen julafton    Dagen har varit bra med guld av Frida Karlsson på fem milen, vilken kross    Arne var hit och tog bort kallrasskyddet i fläkten, mätte för ny duschstång och tog med trasigt spröjs till m...

Av Veronica - Lördag 2 mars 14:28

  Sov till halv nio så skönt. Vaknar alldeles för tidigt alla andra dagar. Har inget vettigt att göra ändå på dagarna. Tittat både på skidskytte och längdskidor, lyssnat på podd och pratat med syrran i telefon.Nu befinner hon sig på scandinavium o...

Av Veronica - Fredag 1 mars 13:53


    Ja några chanser till ska jag ge bloggen . Soligt och fint ute och jag väntar på Jack som är med mamma och Stefan och handlar.  Väntade och väntade på ssih som skulle komma kl 11 för prover inför tisdag. Då blev det ändrat till måndag k...

Av Veronica - 21 april 2021 23:11

   Härlig tur med kaffe och bullar. Rödskägg vid Ångermanälven.    Stormen gick hårt åt i skogarna. Bra att dom rensat upp nipleden så vi kunde ta oss fram      ...

Ovido - Quiz & Flashcards