Direktlänk till inlägg 28 februari 2009

hormonstinn

Av Veronica - 28 februari 2009 16:27

Jag har en finne på kinden!! Hur kom den dit? Är det smittsamt? Tänkte knäppa ett kort på den men fick inga bra bilder då! Nu är det så att jag aldrig varit så hormonstinn så jag begåvats med finnar under hela min uppväxt som rebell! =)

Tycker fan den är lite nice,beundrar den i spegeln. Min,min,min tänker jag! Känner mig ung på nytt och undrar hur gammal Pamela är? Minst 40 är hon. Snygg som fan till råga på allt! =) Tror ni, eller hoppas  att ni kommer se ut som Pernilla Wahlgren, Anna Skipper eller Pamela Anderson när ni är 40? Good Luck, om ni lägger undan jäkligt massa pengar i dag så har ni råd med botox till och med för häng på fotknölarna! Smarta människor lägger undan till pensionen. Njuta av livet! För när börjar livet? Runt 40 blev jag upplyst om! Jag säger som en killkompis till mig. " jag skulle gärna ha en 25 årings kropp men med den livserfarenhet jag har i dag" lite gulligt tycker jag! Alltså det var ju nu en man som tänkte till! =)


 
 
Ingen bild

Pams syrrasbrorskusinshalvsyster

1 mars 2009 00:10

PAMELA har aldrig botoxat sig. Hon är en kvarleva från Finland. Hennes farfar Juho Hyytiäinen, de var en snygging det ;))

 
Ingen bild

vea

1 mars 2009 17:11

Och denna Juho var min pappas farmor Olga! ;-)

 
Ingen bild

halvsystersbrorssyrra

3 mars 2009 18:03

Näe, tror det var hasessyrrasfrämlingskusin...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - Torsdag 14 mars 23:30


Härligt väder i dag med massor av sol    Beställde färdtjänst och åkte med mamma till stan för att kolla in nya KappAhl.  Jättefint, fräscht, stort och snygg inredning tycker jag 😄. Shoppade klänning, top och byxor .   Är lycklig att äntl...

Av Veronica - Lördag 9 mars 22:43


    Mitt söta barnbarn som jag inte sett sen julafton    Dagen har varit bra med guld av Frida Karlsson på fem milen, vilken kross    Arne var hit och tog bort kallrasskyddet i fläkten, mätte för ny duschstång och tog med trasigt spröjs till m...

Av Veronica - Lördag 2 mars 14:28

  Sov till halv nio så skönt. Vaknar alldeles för tidigt alla andra dagar. Har inget vettigt att göra ändå på dagarna. Tittat både på skidskytte och längdskidor, lyssnat på podd och pratat med syrran i telefon.Nu befinner hon sig på scandinavium o...

Av Veronica - Fredag 1 mars 13:53


    Ja några chanser till ska jag ge bloggen . Soligt och fint ute och jag väntar på Jack som är med mamma och Stefan och handlar.  Väntade och väntade på ssih som skulle komma kl 11 för prover inför tisdag. Då blev det ändrat till måndag k...

Av Veronica - 21 april 2021 23:11

   Härlig tur med kaffe och bullar. Rödskägg vid Ångermanälven.    Stormen gick hårt åt i skogarna. Bra att dom rensat upp nipleden så vi kunde ta oss fram      ...

Ovido - Quiz & Flashcards