Alla inlägg under februari 2009

Av Veronica - 9 februari 2009 02:24

Ja ja.. någon gång ska jag väl lära mig att sova också! Ingen brådska huvudsaken man mår bra! =)

Och inatt mår jag som en kung! Känns som jag vunnit slaget om ?? ja kommer inte på något slag just nu..slaganfallet kanske . =)

Alltså jag hatar färgen rosa... min mamma var klok nog att aldrig klä mig i rosa när jag var liten ! Men just nu kan jag ana små rosa moln under mina fötter.. fniss!! Detta är ju helt galet faktiskt.

Sover jag gott om natten... ABSOLUT... sover så gott så jag borde skämmas!




Av Veronica - 8 februari 2009 23:43

Vi har hur mycket snö som helst.. så vi vet inte vad vi ska göra av den. =)


Av Veronica - 8 februari 2009 19:24

Jag trodde att det skulle vara rätt varmt ute i dag, med tanke på att det snöat. Hur mycket har det kommit igentligen? 3decimeter eller?

Blev en enkel tonfisksallad till middag med rostat bröd! Jack vägrade äta för det råkade ju vara "peston" ( små einstein ) på tvn. Blev inte så mycket bättre när jag stängde av tvn, värre! Så han hoppade över middagen och blir väl grinig och gnällig sen! Skönt att det är dagis i morgon.. har massor av saker att göra! Ska prata med någon om schemat... jag har liksom gjort mitt nu. Nu är det upp till den andre att dra sitt strå till stacken, och sluta betee sig som en tjurig 3 åring! Blir ju inte så mycket bättre av det!

Vinner ju inget på det heller att bara vara Tom tvärtom! Finns inte en sak som är ok det jag föreslår.. men vederbörande har absolut inga egna ideér heller! Moment 22!

Och du G... om du är sugen så finns det kvar till lunch i morgon. Så vidare du inte jobbar! =)


Av Veronica - 8 februari 2009 15:41

För att samarbeta så krävs det minst 2 personer... så vidare man inte är skitzo!

Barnslig...dryg...omogen...

Måste ha tappat bort mamma på grönan...traumatiskt!

Buuuuhuuu!!




Av Veronica - 8 februari 2009 00:24

Systers häst Curioza när den är uppstallad på Flyinge... en skönhet ;-)

( Bakom tygeln men snygg ändå! )

Av Veronica - 7 februari 2009 23:41

Jaha då har man spått sig på nätet då...;-)

Kusligt va? ha ha ha

Av Veronica - 7 februari 2009 02:02

Plötsligt fick februari en helt annan status...=)

Vad en oxfile kan göra livet värd att leva ;-)

Och det känns som det kvittar varför fiiin köttet blir billigare.

Huvudsaken att efter vinter blir det sommar, fastän det känns

långt borta! Men nu har jag bevis på att det blir en till sommar! =)

Känner ni hur grilloset bara doftar så härligt.. en kall öl ...och 25 grader varmt!

Thanky you god!


 

Av Veronica - 6 februari 2009 23:53

Det finns kanter på tekakor? Nej men nu vet ni...=)






Ovido - Quiz & Flashcards